Strony

poniedziałek, 25 listopada 2013

Jadę do NYC

Hot news!

Zawsze chciałam być w Nowym Jorku w czasie Świąt Bożego Narodzenia (chyba każdy chce), a ponieważ do tego miasta mam jakieś 4h busem to jadę, a co! Także w drugim tygodniu grudnia weekend spędzę na Manhattanie. Bernadetta (nowa au pair z Włoch) i Andrea, której na moim blogu pełno, jadą ze mną. Bilet już jest, hotel właściwie też więc nie ma odwrotu :)



Cieszę się strasznie, mam nadzieję dużo zobaczyć (pierwsza wycieczka nie do końca się udała jak pamiętacie przez zepsuty autobus) i poczuć tę magię świąt, mimo, że nie spędzę ich w tym roku z moją rodziną. Wiele dziewczyn wyjeżdża w tym czasie do swoich krajów, ale ja stwierdziłam, że mam jedyną okazję spędzić te święta w innym miejscu i moja rodzina się z tym pogodziła. Mam wolne właściwie od 20 grudnia do 5 stycznia, ale na święta zostanę oczywiście z Host Family. Co z resztą wolnego czasu i sylwestrem? Mam milion pomysłów na minutę i trochę późno się za to zabrałam, bo ceny biletów gdziekolwiek rosną z każdym dniem, ale nie dam się i coś wymyślę. Jedno jest pewne- nie zamierzam spędzić tego sylwestra w domu i prawdopodobnie nie w Bostonie. O wszystkim będę informować na bieżąco :)
A w ten czwartek Thanksgiving, jedno z ulubionych świąt Amerykanów. Ciekawa jestem jak to wszystko będzie wyglądało, póki co A. powiedziała mi, że jej rodzina przychodzi do nas na obiad i potem spędzimy ten dzień razem obijając się. Także życzę wszystkim au pair miłego Thanksgiving, a że w Polsce się tego nie obchodzi, to chociaż miejcie równie fajny weekend :)


xoxo,                                      

1 komentarz:

  1. Superrr! NYC w święta musi być jeszcze bardziej niesamowite. Tylko pozazdrościć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń